Дисципліна: ІНФЕКТОЛОГІЯ Група 3-Б л/с Дата: 21.12.2020 Практичне заняття на тему: ЕПІДЕМІЧНИЙ ВОШИВИЙ ВИСИПНИЙ ТИФ. ХВОРОБА БРІЛЛА.
Дисципліна:
ІНФЕКТОЛОГІЯ
Група 3-Б л/с
Дата: 21.12.2020
Практичне заняття
на тему: ЕПІДЕМІЧНИЙ ВОШИВИЙ ВИСИПНИЙ ТИФ. ХВОРОБА БРІЛЛА.
ДАТИ ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ:
- До якої групи інфекційних хвороб
належить захворювання?
- Збудник та його основні властивості.
- Епідеміологія захворювання:
-
джерела
інфекції
-
механізми
зараження
- Питання, які потребують відображення
в епіданамнезі.
- Основні прояви патогенезу, які
визначають опорні клінічні прояви (симптоми, синдроми).
- Інкубаційний період.
- Дані обстеження хворих:
-
дані
об’єктивного обстеження
-
дані
лаборатоного дослідження: Загальний аналіз крові; Загальний аналіз сечі.
- Основні ускладнення, клінічні прояви.
ВИРІШИТИ КЛІНІЧНІ СИТУАЦІЙНІ ЗАДАЧІ:
Задача№1
У хворого, який лікувався вдома від
грипу, на 5-й день хвороби фельдшер діагностував пневмонію. Хворий збуджений.
При огляді: збільшеня селезінки, розеольозно-птехіальний висип на животі і
верхніх кінцівках.
Обгрунтуйте попередній діагноз. Ваша тактика?
Задача№2
В інфекційне відділення поступив хворий В., 32 роки, зі скаргами на сильний
головний біль, нудоту, безсоння, гарячку. Захворів гостро. На 5-й день з’явився розеольозно-птехіальний висип.
Печінка і селезінка збільшені. Тахікардія, артеріальна гіпертензія.
Складіть план обстеження для підвердження діагнозу. Призначте лікування,
випишіть рецепти.
Задача№3
При обстеженні епідемічного осередку висипного тифу з’ясовано, що дружина
хворого 6 тиж. тому перехворіла на хворобу, яка супроводжувалася гарячкою і
сильним головним болем. Провацека позитивна в титрі 1:160.
Поясніть отримані серологічні дані у контактної особи.
ПОЯСНІТЬ ПОРЯДОК ОГЛЯДУ Й ОБРОБКИ ХВОРИХ НА ПЕДИКУЛЬОЗ
Дисципліна:
ІНФЕКТОЛОГІЯ
Група 3-Б л/с
Дата: 23.12.2020
Практичнне
заняття на тему: ГЕМОРАГІЧНІ ВІРУСНІ ГАРЯЧКИ
Дати відповіді на
питання:
- До якої групи інфекційних хвороб
належить захворювання?
- Збудники та їхні властивості.
- Епідеміологія захворювання:
-
джерела
інфекції
-
механізми
зараження
-
особливості
епідпроцесу
- Питання, які потребують відображення
в епіданамнезі.
- Основні прояви патогенезу, які
визначають опорні клінічні прояви (симптоми, синдроми).
- Інкубаційний період (мінімальний,
максимальний).
- Дані обстеження хворих: Основні
скарги хворого; Дані об’єктивного обстеження; Дані лабораторного
дослідження: Загальний аналіз крові; Загальний аналіз сечі.
- Основні ускладнення, клінічні прояви.
Вирішити клінічні
ситуаційні задачі:
Задача№1
У хворої А., 25
років, гостра форма недуги – раптово підвищилася температура тіла до 40С, з’явилися біль у животі та попереку, нудота,
блювання. З 4-го дня хвороби – рясні носова, маткова, кишкова кровотечі.
Відпочивала в Криму. За 6 днів до захворювання відмітила укус кліща.
Сформулюйте та
обгрунтуйте попередній діагноз. Призначте хворому план обстеження та лікування.
Задача№2
Хворого
направлено у стаціонар із попереднім діагнозом „геморагічна вірусна гарячка з
нирковим синдромом”.
Як лабораторно
підтвердити діагноз?
Задача№3
Призначте
лікування хворому із середньотяжкою формою кримської геморагічної гарячки.
Випишіть рецети.
Задача№4
Громадянин А.
Виїждає у відрядження до Колумбії.
Складіть план
заходів із запобігання захворювання на жовту гарячку.
Задача№5
Серед лісорубів
зареєстровано декілька випадків геморагічної гарячки з нирковим синдромом.
Окресліть
протиепідемічні заходи.
Тактика персоналу
лікувально-профілактичних закладів при підозрі на зараження геморагічними
гарячними гарячками та іншими небезпечними інфекційними хворобами неясної
етіології.
Коментарі
Дописати коментар